Af Pia Osbæck osbaeckpia@gmail.com

I efteråret blev W20 leadbureau for AutoOffer. Nu er bureauet klar med en ny identitet, et redesignet digitalt univers og en kampagnefilm.

Siden oktober har W20 arbejdet på at skabe en ny identitet for AutoOffer.dk, der har til formål at gøre bilkøb på nettet overskueligt for forbrugerne.

Nu er man klar med en ny identitet, et redesignet digitalt univers og en kampagnefilm.

”AutoOffer.dk er globalt orienteret og er en udstikker af den digitale generation. De er klar til at ændre markedet for bilsalg markant og deres nye identitet understreger på en og samme tid funktionalitet, personlighed og overblik og gør det nemt for forbrugerne at navigere og købe den bil, de ønsker, lige når det passer dem, uden sælgersnak og med en god rabat,” siger Tobias Calvo Jensen, der er digital projektleder på W20.

For AutoOffer skal det nye set-up gøre købsprocessen så smidig som mulig:

”Det har handlet om at gøre købsprocessen for en ny bil meget mindre kompleks. Man skal kunne tage sig en uddannet beslutning, når man bestiller en ny bil inde ved os,” siger Søren Malmskov, adm. direktør hos AutoOffer.dk.

På den nye hjemmeside kan brugerne rådgive hinanden og dermed dele deres egne erfaringer med bilkøb, modeller og forhandlere.

Det nye digitale univers gik live i slutningen af sidste uge og filmen sætter gang i en længerevarende markedsføringsstrategi, der kører digitalt og primært har fokus på Facebook.

Opgradér til BureaubizPro og bring dig og dine kollegaer i front med vigtig viden om bureaubranchen.

Kom på forkant med vigtig viden om bureau- og marketingbranchen. 

Med Bureaubiz Pro får du:

  • Regnskabsrapporten og/eller Konkurrenceanalysen digitalt 
  • Fuld adgang til Bureaubiz.dk
  • BureauNyt
  • PersonNyt
  • Bureaubattle
  • Bureaukalenderen
  • Brancheanalyser
  • Udbudsvagten
Køb nu

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev