DSB skal som alle andre offentlige institutioner, sende opgaver over 1 mio. kr. i udbud og nu vil transportvirksomheden prøve at invitere til udbud på en ny og utraditionel måde.
Man inviterer nemlig til åbent hus på mandag den 26. juni om sit kommende reklameudbud.
Ifølge DSB er hensigten med mødet at give interesserede bureauer en mulighed for at få et indblik i, hvad DSB forventer, hvad der skal ske i udbudsprocessen.
I invitationen står bl.a.:
”Til arrangementet vil man kunne høre om vores ønskede bureauløsning og udbudsstrategi og – proces samt stille spørgsmål og give feedback”.
Direktør for bureauernes brancheforening Kreativitet & Kommunikation, Tine Aurvig-Huggenberger siger om det nye og anderledes tiltag:
”Vi har haft en dialog med DSB og det nye tiltag er faktisk på anbefaling fra os. Vi synes det er en rigtig god ide med en så åben information som mulig.”
Dialogmødet afholdes hos DSB i Taastrup og man skal melde sin ankomst til strategisk indkøber Claus Nielsen