Af FiG

Hedal Kruse Brohus er blevet den anden danske partner for personaliserings-virksomheden RichRelevance.

Fynske Hedal Kruse Brohus, der er et eHandelsfokuseret digitalt bureau, har indgået en samarbejdsaftale med den globale personaliserings-virksomhed, RichRelevance. Dermed bliver bureauet den anden danske partner for RichRelevance. Den første er Alpha Solutions.

”Vi lever af at skabe værdi for vores kunder, og det gør vi kun, hvis vi foruden at udvikle fremtidssikrede e-handelsløsninger på markedets bedste platform, fungerer som deres strategiske samarbejdspartner. At møde kunderne individuelt kan f.eks. ifølge IBM medføre en salgsforøgelse på intet mindre end 19%, og derfor vinder personalisering også hurtigt indpas inden for e-handel” siger Lars Hedal, adm. direktør for Hedal.

RichRelevance har hovedsæde i USA og er repræsenteret i 40 lande. Den verdensomspændende virksomhed hjælper mere end 200 multinationale virksomheder som Target, Costco, Marks & Spencer, L’Oreal og Coop med at personalisere kommunikationen til deres kunder på tværs af web, mobil og i butikken.

”Vi har en ambition om at gøre vores kunder til fremtidens e-handelsvindere, og det bliver de kun, hvis de samarbejder med de bedste i branchen. Vi foretog derfor en grundig analyse af markedet og er ikke i tvivl om, at RichRelevance er de bedste, når det kommer til omni-channel personalisering,” siger Lars Hedal.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club