De fleste brands frygter at havne i en shitstorm. Men én ting er at være midt i den – hvad der er mindst lige så vigtigt: Er der liv efter en krise, som har udmøntet sig i en shitstorm? Hvordan gør man sig igen fortjent til omverdenens og forbrugernes tillid? Og hvordan får man dem overbevist om, at de trygt kan involvere sig i dit brand igen?
Det er dagens tema. Og for at gøre det endnu mere håndgribeligt, trækker vi på en aktuel case med Lauritz.com, der for ikke så længe siden selv var i noget af en shitstorm – men som nu i november 2024 er i luften med et genopbygget brand.
Dagens panel består af nogle af folkene bag genrejsningen af Lauritz.com.
Gæster:
Thomas Friberg, kommerciel direktør, Lauritz.com
Dennis Bylov Dalgaard, Head of PR and Communications, PRception
Vært:
Chris Hvidberg, Senior Creative, GORM x ENVISION
Teknik:
Dennis Jensen, podcaster.dk
Redaktion:
Lasse Krongaard Hansen, Simone Puggaard og Chris Hvidberg