En Vision Om Branding/Krisestyring – er der et liv efter en shitstorm?

Redaktionen

Med kommerciel direktør fra Lauritz.com, dykker En Vision ned i shitstormen og om der er et liv bagefter.

De fleste brands frygter at havne i en shitstorm. Men én ting er at være midt i den – hvad der er mindst lige så vigtigt: Er der liv efter en krise, som har udmøntet sig i en shitstorm? Hvordan gør man sig igen fortjent til omverdenens og forbrugernes tillid? Og hvordan får man dem overbevist om, at de trygt kan involvere sig i dit brand igen? 

Det er dagens tema. Og for at gøre det endnu mere håndgribeligt, trækker vi på en aktuel case med Lauritz.com, der for ikke så længe siden selv var i noget af en shitstorm – men som nu i november 2024 er i luften med et genopbygget brand.

Dagens panel består af nogle af folkene bag genrejsningen af Lauritz.com.

Gæster:

Thomas Friberg, kommerciel direktør, Lauritz.com

Dennis Bylov Dalgaard, Head of PR and Communications, PRception

Vært: 

Chris Hvidberg, Senior Creative, GORM x ENVISION

Teknik: 

Dennis Jensen, podcaster.dk

Redaktion: 

Lasse Krongaard Hansen, Simone Puggaard og Chris Hvidberg