En Vision om Branding: Sponsorering – mere end blot et kæmpe logo på en spillertrøje!

Redaktionen

Hvorfor fylder sponsorering så utrolig meget i fodbold?

Hvorfor fylder sponsorering så utrolig meget i fodbold? Og hvor meget koster et sponsorat for en topklub i Premier League egentlig? Hvad kan sponsorering, som andre branding-discipliner ikke kan, og er folk klar over, hvilket potentiale, der rent faktisk er i sponsorering? Og hvad med sportswashing? Ja, der er nok at tale om for dagens paneldeltagere, så lyt med – og bliv klogere.

GÆSTER: 

  • Morten Lund, Head of sport marketing & category manager pro club, Hummel
  • Peter Froulund, Branding og kommunikationsdirektør, Arbejdernes Landsbank
  • Tomas Olesen, Chief Strategy Officer & Partner, Envision 

VÆRT:

Chris Hvidberg, senior creative, Envision 

REDAKTION: 

Mie Fabrin & Chris Hvidberg

TEKNIK: 

Dennis Jensen, podcaster.dk