Endnu en ny kunde til Nørgård Mikkelsen

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Bureauet har i denne uge fået to nye kunder taget fra to af Danmarks største bureauer. Senest gælder det en fast-food kæde.

Kunderne er nok ikke landet prævist i denne uge – men i forhold til synlighed har det været en god uge for Nørgård Mikkelsen.

Tirsdag fortalte man om, at møbelkæden Ilva var på kundelisten – kommet fra Envision – og nu gælder det et samarbejde med fast-food kæden Sunset Boulevard. Her arbejdede man tidligere med Hjaltelin Stahl, så det er to af Danmarks største bureaeur, der har leveret til Nørgård i denne uge.

I et marked under konstant udvikling med nye konkurrenter og ændrede forventninger hos forbrugerne, skal bureauet hjælpe Sunset Boulevard med den fortsatte udvikling af kæden.

Og på bureauet sætter man ikke sit lys under en skæppe i den anledning.

”Vi er de perfekte til opgaven. Hos Nørgård Mikkelsen er vi eksperter i food og retail, som Sunset Boulevard netop handler om. Vi tror ikke på synlighed alene. Vi tror på at stærke positioner bygges gennem udvikling af både substansen og synligheden,” siger kontaktdirektør Kasper Kjærsgaard og fortsætter:

”Vores fokus er derfor ikke bare på udvikling af kommunikation, men af selve produktet og oplevelsen omkring, og her er Sunset Boulevard et rigtig godt match. De har igennem de sidste par år vist et udviklingsmindset, som vi finder meget inspirerende.”

I Danmark er antallet af måltider, der indtages udenfor hjemmet stigende, og det samme er gældende for måltider, der indtages på farten. Derfor er det helt naturligt at danskernes ændrede krav til kvalitet også påvirker forventningerne til fast food-kategoriens tilbud. Det er disse behov, der er i fokus på den udvikling, Sunset Boulevard er i gang med.

”Vi vil gerne henvende os til gæsterne på en lidt anden måde end mange af vores konkurrenter i en branche med mange aktører og hård konkurrence,” siger Jens Broch, salgs- og marketingdirektør hos Sunset Boulevard. Han fortsætter:

”Vores mad er frisklavet efter bestilling, og vi serverer et måltid, man kan spise med god samvittighed samtidig med, at det er nemt og hurtigt. Vores gæster forventer, at vi hele tiden udvikler såvel vores produkter, som den oplevelse de får, når de nyder et måltid mad hos Sunset Boulevard.”

Sunset Boulevard blev etableret i 1996 af Jeppe Droob, da den første restaurant åbnede i Odense Banegård Center. I dag er der mere end 40 restauranter fordelt rundt omkring i Danmark samt én på Færøerne. På landsplan beskæftiger Sunset Boulevard ca. 1.000 medarbejdere.