Da &Co og Jack & Jones præsenterede kampagnen med en serie film for Premium-brandet med Hollywood-stjernen Christopher Walken i hovedrollen, væltede roserne ned over bureauet i kommentar-feltet på Bureaubiz.
Men danske reklamefolk er åbenbart ikke ene om at synes godt om filmene for de er netop blevet belønnet med en Grand Prix i Epica, hvor juryen sammensættes af den europæiske fagpresse.
Der blev givet fire Grand Prix fordelt på Film, Outdoor, Press og Interactive, og selvom det umiddelbart er en europæisk pris, så blev &Co den mest europæiske af de fire, idet de tre andre blev tildelt bureauer fra henholdsvis Tyrkiet, Namibia og Tunesien.
&Co/Jack & Jones blev ikke eneste danske islæt på toppen i konkurrencen. To andre bureauer blev belønnet med guld.
Lowefriends fik en film-guld i kategorien Confectionary for Nørregade Bolcher.
Desuden fik Robert/Boisen & Likeminded guld for Anthon Bergs The Generous Upgrade, som allerede har trukket betydelig international opmærksomhed.
Guldet blev tildelt i Food & Drink Interactive.
Ialt blev der uddelt 63 guld ud over de fire Grand Prix. Sølv og Bronze er endnu ikke offentliggjort.
https://www.youtube.com/watch?v=ljDMz2DdJ-o
https://www.youtube.com/watch?v=z98y2WnLOUE