Et af Danmarks ældste rejseselskaber får nyt navn

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

To bureauer har hjulpet med henholdsvis ny identitet og nyt website.

Når 65-Ferie den 1. august får ny identitet og nyt website, er det et reklamebureau og et webbureau, der har hjulpet med både nyt navn, ny strategi og nyt website.

Rethink står bag strategien og den nye identitet, mens webbureauet Adapt står bag det nye website.

Det nye navn for 65-rejser bliver Vitus Rejser, inspireret af den danske opdagelsesrejsende Vitus Bering.

Rejsebureauet har eksisteret siden 1966, og har tidligere primært henvendt sig til pensionister. Men den nye identitet skal signalere, at det er alle voksne, der gerne dyrker ’det gode voksenliv’, som er rejsen, men mindst lige så meget maden, det kulturelle input og det sociale samvær med andre voksne, fortæller adm.dir. i Rethink, Kresten Bo Nielsen og tilføjer:

”På baggrund af den nye strategi, der omfatter en ny idealkundedefinition og value proposition har vi fundet navnet og udviklet den ny identitet”.   

Websitet, som er udviklet på Drupal platformen og med responsivt design, kan ses her