Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Superego skal rykke et internationalt dansk frisørbrand til næste digitale niveau.

Det internationale, danske brand, HH Simonsen, der producerer og sælger high-end frisørartikler og produkter til over 40 forskellige lande, har netop skiftet to bureauer ud med ét nyt.

Det er Superego, der får den samlede bureauopgave i stedet for Bates og Okie Digital.

“Vi havde et behov for, at vores traditionelle marketingopgaver smeltede sammen med det digitale setup. Vi har igangsat en digital transformation, hvor vi strategisk og sikkert skal styrke vores digitale tilstedeværelse, og hvor vi skal rykkes til næste niveau,” fortæller Claus Nissen, marketingdirektør, frisør og medejer i HH Simonsen.

Superego, der i foråret fusionerede med Peoplez i Holstebro, og dermed kom op på 50 medarbejder, blev valgt, fordi de arbejder både strategisk, kreativt og digitalt, siger Claus Nissen, og tilføjer:

“Kemien var god fra første møde, og Superego præsenterede os for deres tanker og anbefalinger samt for en stærk strategi, som vi kunne se os selv i.”

Anders Juel, der er stifter og direktør hos Superego er naturligvis glad for opgaven, og fremhæver HH Simonsens kompromisløshed:

“Det er altid en fornøjelse at arbejde sammen med målrettede og ambitiøse virksomheder, der tør noget, og som vil flyttes. HH Simonsen er en stor spiller, der hele vejen igennem er temmelig kompromisløse, og som passer rigtig godt til vores forretning. Vi kommer til at have et tæt samarbejde omkring branding, design, strategi, og digitale indsatser – og jeg taler på vegne af hele holdet, når jeg siger, at vi glæder os ustyrlig meget til skabe noget stærkt i fællesskab.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club