Event- og promotion-bureau udvider ledelsen

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Ny direktør skal supplere CEO Ole Norré hos Relation Media med henblik på fremtidig vækst.

Relationmedia i Skanderborg er et større event- og promotions-bureau, og man har en stærk tro på, at markedet rummer gode vækstmuligheder. Det skal en ny organisation hjælpe med at udnytte.

Bureauet har hentet Mette Ebert som ny Operationel Manager til at supplere CEO, Ole Norré.

Hun skal dermed fungere som daglig leder for virksomhedens 30 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg samt de mere end 1000 produktsælgere, konsulenter, brandere og dataindsamlere, der arbejder for Relationmedia i hele Norden.

Hendes ansættelse indebærer, at der skal ske en organisatorisk opgradering. Ledelsesgruppen består herefter af Mette Ebert og Ole Norré, men Mette Ebert skal arbejde med netop udvikling af organisationen i takt med væksten.

Hun har allerede efter de første tre uger i jobbet ansat tre nye i fuldtidsstillinger til forskellige positioner.

”Vi har et enormt potentiale foran os, og med de nyeste tilføjelser til de kompetencer, vi i forvejen har i huset, skal vi have lagt en tydelig strategi på både prissætning, salgsparametre og ikke mindst medarbejderfastholdelse,” siger Mette Ebert og fortsætter:

”Relationmedia har i efteråret lavet de indledende øvelser og nu er det min fornemmeste opgave at bygge videre på dem. Vi skal aldrig blive så fokuseret på vækst, at vi glemmer at sørge for at fundamentet – altså den interne struktur med alle dets facetter – er rustet til det.”

Mette Ebert fremhæver desuden, at medlemskabet i SSI, Sales Services International har vist nye muligheder på de europæiske markeder for Field Marketing services, hvilket stiller nye krav til både bemanding, kompetencer og strategi.

Mette Ebert kommer fra et job i Lasertryk, hvor hun har fungeret som både kundeservicechef, personalechef og senest som organisationschef for 200 medarbejdere, og hun har dermed stor erfaring i opbygning af organisationsstruktur under kraftig vækst, sammensætning af både medarbejder- og ledelsesgrupper samt vækstfremmende ledelsesprincipper.

Relationmedia havde i seneste regnskabsår (slut 30. juni) et bruttoresultat på 25 mio. kr. og et overskud på ca. 4,5 mio. kr.