Af Victoria Dahl Understrup, victoria@bureaubiz.dk

Det danske designbureau Everland har hjulpet med at relancere et af Kinas største drikkevarebrands, Mizone. Resultatet er blevet et yngre og mere urbant brand, der skal tale til en ny kinesisk generation.

Det danske designbureau Everland har hjulpet med at repositionere og redesigne Mizone, et af Kinas største drikkevarebrands. Redesignet sker for at styrke relevansen blandt den næste generation af urbane kinesiske forbrugere. 

Calle Larsson, creative director & partner hos Everland, forklarer:

“Mizone betyder ‘min puls’ på kinesisk, og det er denne selvstændighed og kraft, vi har lagt vægt på i relanceringen af et af Kinas største brands. Pulsen er blevet et gennemgående element, som symboliserer den levende by og menneskets gåpåmod.” 

Det nye design er målrettet mod de såkaldte ‘post ‘95’ere’, som af bureauet defineres som en generation af unge kinesiske forbrugere, der har et større behov for at udtrykke sin unikke identitet og kreative ambitioner. 

Everland har udviklet den visuelle identitet for hele produktionserien i samarbejde med Danone Kina, der er virksomheden bag Mizone. 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club