Af Peter Engholm 25@mail.dk

VisitDenmark kører den første internationale hjemmeside-kampagne på Expedia nogensinde.

København er i centrum af en hjemmesidekampagne fra VisitDenmark på Expedia-siderne i Frankrig, Tyskland, Italien og Storbritanien. Her fokuseres der på byens mest populære seværdigheder, og der tilbydes – meget belejligt – rabatter på rejser til Danmark.

Det skriver Brand Republic og tilføjer, at hver af de deltagende Expedia-sites også har særlige microsites om den københavnske kunstscene, festivaler og Expedia’s travel deals.

Jacob Trampe Broch, funktionschef for offensiv global markedsføring i VisitDenmark, siger til det britiske medie, at Expedias “markante berøringsflade med rejsende” er med til at ramme et internationalt publikum, der er markedet for en ferie.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club