Af Pressemeddelelse

Efter en dialogrunde med flere bureauer har forsikringsselskabet If valgt McCann til at stå for kommunikationen i Danmark.

Forsikringsselskabet If har valgt McCann Copenhagen som ny samarbejdspartner. Efter en dialogrunde med flere bureauer besluttede If, at McCann fremover skal stå for Ifs kommunikation i Danmark.

“Vi ledte efter flere ting hos et nyt bureau. Først og fremmest, at kemien er god. Og at vi samtidig får den rigtige sparring på et kreativt og strategisk højt niveau. If er et nordisk brand, men Danmark er et specielt marked med nogle helt særlige udfordringer. Vi er overbeviste om, at McCann kan hjælpe os med de udfordringer i de kommende år.” siger Rikke Thomsen, marketingchef hos If.

If er den første større, nye kunde hos McCann efter opdelingen af Propaganda McCann i Mensch, Kommunikationsbureauet København og McCann Copenhagen.

“If er en kunde, der passer rigtig godt til den rejse, som McCann Copenhagen er på. De er på vej frem, og det er vi også. Her i huset er vi både glade og stolte over at lande så spændende et brand,” siger Morten Ingemann, adm. direktør i McCann Copenhagen.

If samarbejder også med Platypus om markedsføring af online-forsikringer.

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club