Ferrosan vælger dansk web-bureau til internationale opgaver

Virksomheden vil have løftet den digitale tilstedeværelse på brands som Multi-tabs og Idoform.

Verticportals sagde lige før sommerferien farvel til “portals” og kalder sig nu blot for Vertic. Til gengæld kan bureauet så nu sige goddag til en ny kunde.

Ferrosan har nemlig valgt at indlede et samarbejde med Vertic omkring at øge den digitale tilstedeværelse og drive salget gennem digitale kanaler.

Ferrosan rummer brands som Multi-tabs, Bifiform og Idoform og udfordringen er at skabe synlighed i markedet og engagement blandt målgruppen i en branche præget af produkter med lav involveringsgrad.

Det oplyses, at valget af Vertic er truffet efter en længere proces og at bureauet har kompetencerne til at sparre med Ferrosan på det strategiske niveau og udfordre virksomheden digitalt.

Samarbejdet retter sig mod de internationale markeder, og Vertics første opgave bliver at udvikle såvel nyt internationalt website samt kampagner for Multi-tabs og Bifiform.

Bureauet vil ikke som sådan arbejde direkte sammen med reklamebureauer men vil tage afsæt i Ferrosans offline brand manual.