Giv efter for reklamen og bliv inspireret til at smile mere og træne hårdere – eller bare rejse længere væk.
Be On har gransket de Feel Good-kampagnevideoer, der bedst kan gøre os klar til 2016.
https://www.youtube.com/watch?v=fJQKCSQu1EM
Virgin Active – We’ve got a workout for that
En aktiv livsstil kan mindske risici mod din sundhed og forbedre det generelle velvære – og så hjælper den til at undvige det akavede kys på første date og lette flugten ud ad vinduet fra den endnu mere akavede date.
Uanset hvad der sker i dit liv, er der en træningsform for det – og Virgin Active belyser her de mindre åbenlyse gevinster ved træningen.
Virgin Active forstår at tænke ud af boksen og har i anledningen af kampagnen udviklet 33 emojis af forskellige øvelser, bl.a. squats, burpees og yoga-stillinger, der er med til at involvere seerne yderligere gennem sociale medier.
https://www.youtube.com/watch?v=TNCJh9WwU6w
Thomas Cook – Be bold
Når man er på ferie, handler det om at give slip. Den Albion-skabte kampagne fra UK-rejsebureauet Thomas Cook blev lanceret i forbindelse Star Wars: The Force Awakens og er ideal content til et online-publikum med den smittende koreografi, iørefaldende beats og dynamisk tempo.
Denne lille dreng viser, at ferier er til for at få danset alle hverdagens stressfaktorer af sig. Hans attitude og funky bevægelser er ikke kun et hurtigt fix for alle, der lider af januarblues, men inspirerer til ferie-bookning.
Center Parcs – Bears
Dyrk de korte ferier – og føl med bjørnefamilien, der kæmper for at holde fast i familieidyllen midt i hverdagens trængsel og travlhed. Sangen i kampagnevideoen ”True Colors” af Ben Madeley er med til at skabe rammerne for en familiær emotionel rejse.
Det bekendte og det surrealistiske forenes, og animationerne fungerer.
British Airways – Book your holiday
Ferie er altid fristende, men det kan være svært at finde tid til at planlægge.
British Airways forstår at aflaste forbrugere. Selv om kampagnen kan mangle det mere sentimentale appel som i Center Parcs kampagnen eller Thomas Cooks’ dansede superstjerne, så ved brandet, hvordan man når ud til sine brugere.
Spottet er lavet af BBH og appellerer til dem, der drømmer sig væk fra kulden. Med Jake Bugg’s ”Lightning Bolt” i baggrunden skabes der en eventyrlysten vibe, der kan få ethvert par til at drømme sig væk.
British Airways siger det selv simpelt – de skal nok håndtere logistikkerne, du skal bare nyde ferien.