Marketingmanager hos Miinto.dk Thomas Kroman havde den glæde for nylig at blive kåret som et af Berlingskes 100 talenter.
Nu kan Thomas Kroman så glæde sig over, at Miinto.dk – med egne ord Skandinaviens største online modebutik med kontorer i fem europæiske lande – nu er nomineret til FDIHs e-handelspris i en af fire nye kategorier: Bedste marketingkampagne.
De to øvrige nominerede i Bedste marketingkampagne-kategorien – hvor prisen gives til virksomheder der har gennemført en effektiv marketingkampagne og som har hævet trafikken og salget markant i webshoppen – er loebeshop.dk og Oddset.
De tre øvrige nye kategorier er Bedste design, Bedste værktøj til e-handel og Vækstprisen.
E-handelsprisen 2013 uddeles den 23. maj i Falkonérsalen på Frederiksberg, og de nominerede i alle kategorier er:
1. B2C
- Unisport
- Saxo.com
- Aarstiderne
2. B2B
- Brødrene Dahl
- Firmafon
- Grene
3. Bedste nye e-handelsvirksomhed
- Autouncle
- eBogholderen
- EasyTranslate
4. Mobil e-handel & services
- Danske Bank
- Taxa 4×35
- DSB: Mobilbilletter
5. Cross-border
- Skatepro
- SmartGuy
- WhiteAway
6. Årets detalje – bedste design
- STOK emballage
- Firmafon
- Flügger
7. Bedste marketing kampagne
- Miinto
- Loebeshop.dk
- Oddset
8. Vækstprisen
- Skatepro
- Trustpilot
- Unisport
9. Omni-channel
- Matas
- Falck
- Nemadvokat
10. Bedste værktøj til e-handel
- Komfo
- Usertribe
- Miinto