e-handelsprisen belønner nu også bedste marketingkampagne

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Og blandt de nominerede finder man her en marketingmanager, der er på Talent100 listen. Ialt fire nye kategorier i e-handelsprisen. Se de nominerede her.

Marketingmanager hos Miinto.dk Thomas Kroman havde den glæde for nylig at blive kåret som et af Berlingskes 100 talenter.

Nu kan Thomas Kroman så glæde sig over, at Miinto.dk – med egne ord Skandinaviens største online modebutik med kontorer i fem europæiske lande – nu er nomineret til FDIHs e-handelspris i en af fire nye kategorier: Bedste marketingkampagne.

De to øvrige nominerede i Bedste marketingkampagne-kategorien – hvor prisen gives til virksomheder der har gennemført en effektiv marketingkampagne og som har hævet trafikken og salget markant i webshoppen – er loebeshop.dk og Oddset.

De tre øvrige nye kategorier er Bedste design, Bedste værktøj til e-handel og Vækstprisen.

E-handelsprisen 2013 uddeles den 23. maj i Falkonérsalen på Frederiksberg, og de nominerede i alle kategorier er:      

1. B2C

  • Unisport
  • Saxo.com
  • Aarstiderne

     

2. B2B

  • Brødrene Dahl
  • Firmafon
  • Grene

     

3. Bedste nye e-handelsvirksomhed

  • Autouncle
  • eBogholderen
  • EasyTranslate

     

4. Mobil e-handel & services

  • Danske Bank
  • Taxa 4×35
  • DSB: Mobilbilletter

     

5. Cross-border

  • Skatepro
  • SmartGuy
  • WhiteAway

     

6. Årets detalje – bedste design

  • STOK emballage
  • Firmafon
  • Flügger

     

7. Bedste marketing kampagne

  • Miinto
  • Loebeshop.dk
  • Oddset

     

8. Vækstprisen

  • Skatepro
  • Trustpilot
  • Unisport

9. Omni-channel

  • Matas
  • Falck
  • Nemadvokat

10. Bedste værktøj til e-handel

  • Komfo
  • Usertribe
  • Miinto