Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

I stedet for Inkognito klarer fitness-kæden i stigende grad opgaverne internt.

Det hører til sjældenhederne, at bureauer praler med kunder, de har tabt. Det er dog tilfældet med Inkognito, som konstaterer, at Fitness World og bureauet skilles “en succeshistorie rigere”.

“Efter næsten 5 års samarbejde vinker Inkognito farvel til Fitness World. Det har været en række spændende år med fart på, hvor Inkognito har hjulpet Fitness World fra 5 centre til i dag 55 centre og 200.000 medlemmer. Et arbejde, som for 2 år siden blev anerkendt med en shortliste ved Advertising Effectiveness Award,” skriver bureauet i en pressemeddelelse.

Meddelelsen karakteriseres som en fælles udtalelse fra bureauet og kunden og citerer Sophie Rossing som medejer og marketingdirektør. Det fremgår dog også, at det er et nyt hold i marketing, der har valgt at prøve nye veje af.

“Afdelingen er blevet styrket, så vi har ikke brug for samme grad af ekstern assistance,” siger Sara Hellemoes, der har været marketingchef siden 2009.

I stedet anvender Fitness World Winther’s på projektbasis.

Inkognito har dog også nye kunder at berette om.

“I denne måned er der kommet nye opgaver fra Berlingske Media, Elbil Danmark (Elbils versioner af kendte Fiat modeller) samt C4U Technologies,” fortælles det.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club