Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

To bureaufolk er aktuelle med bøger, der handler om relationer med kunderne.

Søren Bechmann, der tidligere har været partner og direktør hos Recommended, udgiver bogen: ‘Service er marketing’ den 20. februar.

Bogen handler om, at stærke brands skabes af det en virksomhed gør og ikke det den siger. Derfor kan et brand defineres som summen af kundernes kontakter med virksomheden – altså den service, de får.

Ifølge Søren Bechmann er det danske serviceniveau mange steder elendigt og derfor beskriver bogen 10 konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre virksomhedens serviceydelser.

‘Service er marketing’ er hans fjerde bog.

En anden bureaumand er også på trapperne med en ny bog. Det er Nikolaj Stagis, der er direktør i kommunikationsbureauet Stagis. Hans bog hedder ‘Den autentiske virksomhed’ og udkommer den 7. marts.

‘Den autentiske virksomhed’ giver et bud på, hvordan vi kan forstå virksomhedens autencitet og imødekomme kundernes behov for at indgå relationer til autentiske virksomheder. Den byder på cases fra bl.a. Hästens, Lego, Novozymes, Hummel, Nova og Arla.

 Service er marketing                                                                

Service er marketing udkommer på Gyldendal og koster kr. 300.             

       

Den autentiske virksomhed 

 Den autentiske virksomhed kan bestilles på Saxo.com til kr. 340.

 

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club