Med valget af PR Perfekta som kommunikationspartner, vil Flügger styrke især fokus på B2B-kunderne i byggebranchen, som netop er et af bureauets specialer.
“Vi har ønsket at finde en partner, der kan hjælpe os i Norden med at understøtte og kommunikere vores ambition om at være den professionelle malers naturlige førstevalg. Valget er faldet på Perfekta PR, da vi sammen kan sikre en strategi-specifik tilstedeværelse for Flügger, siger Marlene von Essen-Müller, der er senior vice president i People, Culture & Communiation hos Flügger Group.
Hos Perfekta PR er man naturligvis glad for den nye kunde, og adm. direktør og ejer Jens Flinker Nørgaard siger, at Flügger passer rigtig godt ind i kundeporteføljen, der også tæller bl.a. Rockwool, Wavin, Velfac og Bygma.
“Vi er meget stolte og ydmyge over at blive valgt af en så toneangivende virksomhed inden for byggeriet, som Flügger er. Det er med til at fastslå vores position som byggeriets specialiserede PR- og kommunikationsbureau. Udover at kunne drive Flüggers eksterne kommunikation kan vi også bringe vores netværk blandt byggebranchens aktører i spil og udnytte vores dybe indsigt i markedet,” lyder det fra Jens Flinker Nørgaard i en pressemeddelelse.