Den tre år gamle tyggegummiproducent True Gum har igangsat en kampagne, der skal udbrede kendskabet til det veganske tyggegummi, som ikke indeholder plastik.
Det er bureauet PONG, der har udviklet kampagnen, og da budgettet ikke er så stort, så man har valgt at forsøge at få ørenlyd med en række “provokerende og eftertænksomme udsagn.”
“Vores markedsføringsbudget kan ikke måle sig med vores konkurrenter. Derfor har vi forsøgt at skabe en kampagne, der skiller sig ud og forhåbentligt får danskerne til at tænke over, hvad de putter i munden,” siger CMO i True Gum Peter Juul Regnersgaard.
Bureauet bag kampagnen, glæder sig til at ruske op i en konservativ tyggegummi-branche.
“Vi er stolte af, at et brand som True Gum har lagt deres første store kampagne i vores hænder. Og vi håber, at den kan hjælpe med til, at flere danskere får øjnene op for, at der findes et danskproduceret og plastikfrit alternativ,” siger Mikkel Elung, kreativ direktør hos Pong.