I efteråret lancerede DEAS ’Liv til Ejendomme’ – en integreret marketingplatform, udarbejdet af Umwelt. Det tilhørende site vandt Awwwards og CSS Design Award.
Nu skal der arbejdes med nye, innovative projekter, og DEAS har valgt selvsamme Umwelt til opgaven.
Projekterne har delt ejerskab mellem DEAS’ kommunikations- og marketingdirektør Ann Dorthe Koch og IT-direktør Thomas Bæk Skræddergaard. Sidstnævnte siger:
”Vi er i gang med at redefinere os selv digitalt. Stigende krav fra alle stakeholders gør det nødvendigt at se på dette med nye øjne. Vi accelererer den digitale transformation inden for ejendomsadministration ved at investere – og det sker udadtil med tre større innovative web-projekter rettet imod henholdsvis nye og eksisterende kunder samt lejere.”
Fra efterårets kampagne ‘Liv til ejendomme’.
Projekterne udspringer af DEAS’ strategiske beslutning om at investere massivt i udviklingen af virksomhedens digitale løsninger. Ann Dorthe Koch siger:
”Vi kommer nu til at stå med et helt nyt site, nye salgsværktøjer og i det hele taget en meget mere kommerciel tilgang til den digitale dimension af DEAS. Vi har sammen med Umwelt sat barren højt.”
Martin Michael Hansen, CEO i Umwelt, er er en del af teamet sammen med CTO Ralf Sohl, og han definerer kunden således:
”DEAS er den klassiske store markedsleder, der ser sig selv som udfordrer. Det betyder, at man fra DEAS direktions- og ejerkreds’ side har fuld support til en digital transformation, som hele tiden skal lægge sig niveauer over konkurrenterne.”