Generaxion bag kampagne for ‘ikke-sodavands’-brand

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Det digitale bureau Generaxion står bag kampagne for en ny smagsvariant af brandet Noda.

Det digitale bureau Generaxion står bag en ny kampagne, der starter i denne uge, for en ny smagsvariant at ‘ikke-sodavands-brandet, Noda. Det skriver bureauet i en pressemeddelelse.

Kampagnen består af tre ben: et branding ben, et ben med fokus på lancering af den nye smagsvarian Mango Passionsfrugt samt et ben med fokus på salg af Noda til erhverv og kontorer som et sundere alternativ til kontorforplejningen. 

“Noda er på en seriøs mission i en helt ny kategori, men vi er også et sjovt, nyt og anderledes produkt. Det synes jeg, at vi lykkes med i at få frem i vores nye kampagne. Og vi har fået lavet en digital strategi, der giver mening for os og som kommer til at booste salget fra shoppen – og så får vi præsentereret vores nye produkt på en ret begavet måde,” siger co-founder hos Noda, Mette Hardie.

Kampagnen består af OOH, retail aktivering, film/animation, Google ads, LinkedIn ads og annoncering på Facebook.

Generaxion har haft Noda som kunde i omkring halvandet år og har tidligere udviklet en navnekampagne. I dag har Noda følgende smagsvarianter: Pink Grapefruit, Sicilian Lemon, Ginger Lemongrass og den nye Mango Passion.

“Vi mødet Noda-teamet for ca. 18 måneder siden – og vi faldt bare for produktet og folkene bag. Mette og Norman Hardie (co-founders, red.) er i gang med at skabe en ny kategori til os alle sammen. De havde ledt efter en erstatning for sodavand. Jeg har selv mindre børn, så den rumle kender jeg godt. De gik så bare i gang med at arbejde på en opskrift uden de sædvanlige sodavandsingredienser. Det synes vi er sejt – og så har jeg altid godt kunne li’ at arbejde med Challenger-brands,” siger Ronni Madsen, chief creative officer & partner, Generaxion Agency.

Se filmen her: