Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

SuperBowl: McDonald’s viste en kærlighedskampagne, der gælder frem til Valentines Day.

I anledning af Valentines Day den 14. februar kan amerikanske kunder de næste to uger få en burger mod at give et kys, et kram eller en high-five.

Burgervirksomheden igangsatte kampagnen under Super Bowl, med en reklame, der viste, at man kan bruge et kærligt kram, en opringning til sin mor eller andre kærlige tiltag som betaling for en burger.

Kunderne bliver udvalgt tilfældigt og McDonald’s regner med, at omkring en million amerikanere vil få mulighed for at benytte sig af tilbuddet om kærlighed i stedet for cool cash.

https://www.youtube.com/watch?v=HCmh8cBjUeM

kilde: AdAge

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club