GreenMobility vælger nyt bureau

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

IIH Nordic skal bl.a. stå for SEO, digital markedsføring, tracking og analytics-arbejde.

Den grønne delebilsløsning GreenMobility har valgt det digitale bureau IIH Nordic som ny partner
for firmaets digitale markedsføring.

“Vores valg af bureau faldt på IIH Nordic, der udover en god indsigt i det marked, hvor vi opererer,
også besidder de spidskompetencer, der kan sikre, at GreenMobility får en endnu stærkere digital
profil,” siger Kasper Gjedsted, CEO i GreenMobility.

Kasper Gjedsted forudser stor vækst på det grønne delebilsområde, og at det i fremtiden ikke længere vil være en selvfølge at eje sin egen bil, men hvor nye fleksible løsninger vil blive normen.

IIH Nordic skal bl.a. hjælpe med at nå de mennesker, der er interesseret i grønne
delebilsløsninger men som endnu ikke har benyttet løsningen. Det skal ske via en stærk
SEO-indsats, målrettet digital markedsføring, tracking og analytics-arbejde, skriver bureauet i en pressemeddelelse.