Af Peter Engholm 25@mail.dk

Welcome Event Marketing fik i begyndelsen af året en Gala Award for Grundfos’ interne lancering af en pumpe. Nu er samme hold på shortlisten til 2009-udgaven af eventprisen.

“Best event produced for a corporation or association” – og så for en pumpe.

Welcome Event Marketing er på shortlisten til Gala Award 2009 for produktionen af Grundfos interne lancering af Alpha-pumpen på det amerikanske marked. Begivenheden med temaet “powered by the impossible” blev afholdt i maj i Kansas City, nærmere bestemt The Airline History Museum, hangar 9.

Sidste år stod Welcome for den interne lancering af Grundfos’ europæiske Alpha2 pumpe, der foregik på toppen af Zugspitze gletsjeren i de tyske alper. Det udløste en Gala Award i samme kategori.

“Vores ønske er at skabe begivenheder, hvor både historien, koncept og virksomhedens værdier hænger sammen. Med Grundfos gik det hele op i en højere enhed, og det har været en fornøjelse at blive så dybt involveret i events, der er med til at fremhæve opmærksomhed omkring global opvarmning og bæredygtig udvikling på det amerikanske marked,” siger Jesper Hartley, partner i Welcome.

Hos Grundfos siger Peter Ladefoged, global marketing manager:

“Alle vore amerikanske kollegaer, som var involveret direkte som indirekte, taler stadig om eventen som den, der sætter standarden for fremtiden. Vi håber endnu engang sammen med Welcome at kunne løfte pokalen.”

Gala Awards 2009 prisuddelingen finder sted den 15. januar 2010 på “The Special Event Show” i New Orleans, hvor den internationale eventindustri mødes i en uge.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club