Af Peter Engholm 25@mail.dk

Welcome Event Marketing vinder igen en Gala Award for Grundfos’ interne lancering af en pumpe. Denne gang for en event i USA.

“Best event produced for a corporation or association” – og så for en pumpe.

Bureaubiz har skrevet sætningen før – fordi at Welcome Event Marketing har gjort det før. Welcome har netop – igen – vundet en Gala Award. Det skete for produktionen af Grundfos’ interne produktlancering af “Alpha” pumpen på det amerikanske marked. Temaet for begivenheden var “Powered by the impossible”, der blev afholdt i The Airline History Museum, hangar 9, i Kansas City, USA.

Sidste år vandt Welcome en Gala award i samme kategori, også for Grundfos. Her var det produktionen af Grundfos interne lancering af den europæiske Alpha2 pumpe, som foregik på toppen af Zugspitze gletsjeren i de tyske alper.

Prisen blev overrakt ved “The Special Events Show” i New Orleans, hvor den internationale eventindustri mødtes i en uge.

Jesper Hartley og Jannik Seifert, partnere i Welcome Event Marketing, skriver en fælles udtalelse:

“Først og fremmest skylder vi endnu engang Grundfos en stor tak for deres tro på vores arbejde. Vores ønske er, at skabe begivenheder hvor både historien, koncept og virksomhedens værdier hænger sammen. Med Grundfos gik det hele op i en højere enhed. Samtidig er det fantastisk, at vi som bureau gør os internationalt bemærkede for en begivenhed vi har produceret i USA.”

Peter Ladefoged, global marketing manager i Grundfos, udtaler i samme meddelelse:

“Grundfos er stolt over endnu engang at vinde en Gala Award. Det er en fornøjelse at arbejde sammen med Welcome, hvor vi sammen hver gang finder lige netop det, der får sådanne events og begivenheder til at skille sig ud og blive husket.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club