Af FiG

Bureauet synliggør nu, at det har en fransk hovedaktionær og styrker samarbejdet på tværs.

Guava skifter navn – men ikke på en måde, hvor man forsøger at løbe fra sit navn. Bureauet får populært sagt et nyt efternavn, idet det fremtidige navn bliver GuavaNetbooster.

Dermed synliggøres, at franske Netbooster rent faktisk ejer 90 pct. af bureauet. NetBooster er en paneuropæisk koncern med mere end 550 ansatte og 12 kontorer på tværs af Europa.

De øvrige Guava-selskaber i henholdsvis England og Sverige skifter ligeledes navn.

Navneskiftet indikerer desuden et endnu tættere samarbejde med NetBooster, der sigter mod at blive bedre til at løfte opgaver på tværs af grænserne.

Guava|NetBooster har 50 ansatte i Danmark ligeligt fordelt på 2 kontorer i henholdsvis København og Århus. Bureauet er medlem af DRRB og ADDA.

Desuden er Guava|NetBooster flyttet til nye lokaler i Pilestræde og har samtidig oprustet med flere nye kompetencer, bl.a. to kreative direktører, Jesper S. Thomsen og Jan Iversen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club