Af Peter Engholm 25@mail.dk

Gyldendal Uddannelse bad om fire bureauers CRM-syn – og valgte ét.

“Vi kontaktede fire bureauer og bad om deres syn på vores verden – med fokus på CRM, fordi relevans, gennem en styrket CRM-indsats, vil kunne sikre os yderligere markedsandele”, siger informationschef Torben Piil, Gyldendal Uddannelse.

Bureau-sondringen fra Gyldendals forretningsenhed, der henvender sig til folke- og privatskoler, gymnasier og undervisere i øvrigt, førte til et valg af Klausen + Partners, og bureauet mødes med ønsker og udfordringer vedrørende interactive white boards, nye undervisningsformer, mere relevans i kommunikationen med lærere og undervisere – og ikke mindst et nyt grafisk univers.

“Gyldendal Uddannelses marked er undervisning over en bred kam; til børn, unge og voksne – og med et hav af influenter. Når der så samtidig sker en masse inden for selve undervisningsformen, stiller det krav til hele Gyldendal Uddannelses organisation, ikke mindst produktudvikling og markedsføring. Det gør dem vanvittig interessante at arbejde for,” siger kontaktchef hos Klausen + Partners, Morten Hechmann.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club