Af Julie Kolbeck julie@kforum.dk

Bella Center Copenhagen lancerer idé-sourcing konkurrencen ’Little Big Ideas’, hvor vinderen kan få udlevet sine entreprenørdrømme.

Drømmer du om at afholde Danmarks største indendørsfestival, et 10 km indendørsløb, Danmarks største linedancing event eller noget helt fjerde? Bella Center Copenhagen introducerer initiativet ’Little Big Ideas’, hvor amatører såvel som professionelle iværksættere og kreative hoveder vil konkurrere om at få realiseret deres event-idé.

Udstillings- og kongrescenteret har over 66.000 kvadratmeter fordelt på haller, auditorier og mødelokaler. Alt dette stilles til rådighed for den deltager, som har den helt rigtige idé til hvordan man kan benytte de store haller i Bella Center Copenhagen i uge 26, 27 eller 28.

Deltagerne har frie tøjler og bestemmer selv størrelsen, omfanget og typen af arrangementet. Arrangørerne ser på de indsendte forslag og udpeger den idé, som de vurderer kan stå distancen, er innovativ og anderledes tænkende.

Foruden at assistere idémagere med at realisere deres idéer er tanken også at vise, hvordan BCC kan bruges til meget andet end de mere konventionelle arrangementer, som stedet typisk forbindes med.

Koncernmarketingdirektør for BC Hospitality Group, Morten Jensen, siger:

”Julimåned er ofte ’lavsæson’ i Bella Center Copenhagen, derfor søsætter vi nu ’Little Big Ideas’-initiativet, hvor vi spørger markedet, hvad det ønsker. Der er ikke tale om en ren giveaway, men om en business approach, hvor i idea-sourcing og co-creation er i højsædet, og vi inviterer kreative hoveder, tænkere, idémagere, iværksættere m.fl. indenfor og tilbyder vores assistance ift. at få nye typer af innovative begivenheder og events ud over rampen i top professionelle rammer.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club