Af FiG

Cannes Lions har allerede nu offentliggjort, hvem der til sommer bliver belønnet som årets mest kreative marketer.

Heineken er ikke bare et  større bryggeri end Carlsberg – det er åbenbart også bedre til markedsføring.

I hvert fald har Cannes Lions netop offentliggjort, at det store hollandske bryggeri ved næste sommers festival vil blive kåret som Creative Marketer of The Year.

“Creative Marketer of The Year tildeles en virksomhed, som bryder kreativitetens grænser og har en stærk tro på, at kreativitet kan drive forretning og kan forbedre verdens tilstand,” lyder det fra Cannes Lions’ direktør, Philip Thomas.

Heineken har i de sidste tre år hentet 41 løver for seks af koncernens brands i syv forskellige lande – herunder en Grand Prix i Creative Effectiveness.

“Kreativitet er en stor konkurrencefordel, fordi den ikke kan kopieres. Det er hjertet i store design og marketing-programmer samt innovation. Og det er vitalt for vores forretning,” siger Alexis Nasard, der er President, Western Europe & Global Chief Marketing Officer hos Heineken.

Kommentarer

  1. Stort tillykke til Heineken herfra. Vi er meget inspirerede af at de sætter barren højt.

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club