Her er folkets 5 reklamefilm favoritter

Peter Engholm
25@mail.dk

Seerne har valgt 5 reklamefilm fra 5 annoncører – og 4 bureauer – til finalefeltet i TV2 nye pris; Adwars.

Brandhouse, Nørgård Mikkelsen, DDB Copenhagen og to gange Wibroe, Duckert & Partners er i finalen, når TV2 præsenterer nyskabelsen Adwars – Seernes Reklame. Som titlen antyder, er det ikke en professionel jury, men seerne alene, der har lagt lodderne i vægtskålen.

Reklameawarden får premiere mandag den 30. marts i en særlig guldblok i forbindelse med Zulu Awards 2015.

Seerne har haft i alt 75 film at vælge imellem, og det er de 5 bedst bedømte, der vises i guldblokken. Her tæller man så ned fra den 5. bedste og til seernes favorit.

Vinderen får en kampagne på 750.000 til afvikling på TV2s kanaler. 

Annoncørerne er Kims, Interflora, McDonald’s, L’easy og Tuborg – og Adwars sitet kan ses her

Adwars – Seernes Reklame. De fem bedste:

  • Annoncør: Kims

    Kampagne: Den hemmelige søn

    Bureau: Wibroe, Duckert & Partners

  • Annoncør: Interflora

    Kampagne: Cirkus Klovn

    Bureau: Brandhouse

https://www.youtube.com/watch?v=dER-ybUQ1Is

  • Annoncør: McDonald’s

    Kampagne: Gode øjeblikke

    Bureau: DDB Copenhagen

https://www.youtube.com/watch?v=hb2tmjUYFZs

  • Annoncør: L’easy

    Kampagne: Luffe & Sjanne

    Bureau: Nørgård Mikkelsen

https://www.youtube.com/watch?v=eGD06pnfzbA

  • Annoncør: Tuborg

    Kampagne: The Original

    Bureau: Wibroe, Duckert & Partners

https://www.youtube.com/watch?v=DxiOVmuZyw4