Friskt og modigt. Og ingen tvivl om, at Cristiano Ronaldo kan skaffe opmærksomhed.
“Ronaldo er virkelig en superstjerne, der kan trække opmærksomhed. Men han er også en, der kan dele vandene. Til gengæld passer det måske meget godt til JBS, der i forvejen har kant i sin markedsføring. Men selvom det er friskt og modigt af JBS, så skal de også huske en ting: Ronaldo er ikke en garanti for succes. De skal stadig finde ud af at anvende ham rigtigt, hvis det skal lykkes,” siger Keld Strudahl, der efter en mangeårig karriere hos Carlsberg nu er selvstændig sponsorekspert.
Ronaldo-samarbejdet er således også en kæmpe udfordring til UncleGrey. De kan så skele til H&M for at vurdere, hvad de er oppe mod.
Her anvender man nemlig David Beckham i markedsføringen af underbukser, og det sker i en ny film instrueret af Guy Ritchie. Se den herunder
https://www.youtube.com/watch?v=il21FZu-IUY