HubSpot er en CRM-platform og fungerer samtidig også som en platform i Danmark for det hollandske bureau Vet Digitial.
BtB-bureauet fusionerer nemlig med den københavnske HubSpot-partner Blue Business. Kontoret i København skal ifølge en pressemeddelelse fungere som afsæt for nuværende og nye kunder i Danmark og Norden. HubSpot- og Inbound Marketing-disciplinerne hos Blue Business bliver en del af Vet Digital, mens ”ikke-HubSpot-delen” i Blue Business fortsætter.
Hans Christian Bothmann bliver ansvarlig for kontoret i København, og pressemeddelelsen taler om ”et kombineret team på næsten 40 digitale eksperter”. Det gælder for kontorerne i både Nijmegen, Amsterdam og København. Den danske chef forklarer om antallet af medarbejdere i Danmark:
”Vi har en model, hvor vi på den korte bane lokalt har dansk account management, HubSpot inbound marketing ekspertise og tilknyttede associates for kreativt, content, tekstforfatning osv. svarende til 5-10 personer. Den anden del af modellen er baseret på hubs, hvor der er yderligere digitale eksperter til discipliner som fx. SEO/SEM, UX, SoMe og integrationer. Det team arbejder hybridt, og antallet varierer afhængigt af omfanget af kundeprojekter.
På Vet Digitals kundeliste ses bl.a. BTE, Elpress, DIS/CREADIS, Mequ og Simatek.