Horsens-bureau vinder turistbudget

FiG

Tre østjyske kommuner vil i offensiven og har valgt et bureau til at hjælpe sig.

Kyst-landet.dk er et østjysk tværkommunalt projekt, som skal markedsføre turismen i de tre kommuner Horsens, Hedensted og Odder. og nu har man også valgt et bureau til at hjælpe sig. Valget er faldet på Horsens-bureauet, Shark & Co.

”Vi valgte Shark & Co. som samarbejdspartner til at hjælpe os med at få skabt en klar identitet. Her fik vi præsenteret den rigtige vægtning af strategi og kreativitet og med et konstant fokus på konkurrencekraft!  Bureauet har fra starten været involveret som en aktiv partner i forretningsudviklingen og har indtil videre stået for udvikling af identitet, logo og materiale,” siger turistchef, Thomas Klostergaard og tilføjer:

”Den nye konstruktion i Kyst-landet.dk skal nemt og overskueligt synliggøre og tilbyde områdets mangfoldigheder, så turisten og borgerne bliver inspireret og får en oplevet merværdi.”

Alle markedsføringselementer fra Kyst-landet.dk vil være implementeret, og virke med fuld styrke i den nye turistsæson 2014.