IB&Co skærper tonen: Vil være Jyllands bedste bureau

Peter Engholm
25@mail.dk

Til det formål har bureauet, der sagde farvel til to direktører i marts, fundet en ny kontaktdirektør i Århus.

Den 36-årige Mogens Sejer Iversen er netop tiltrådt som ny kontaktdirektør på reklamebureauet IB&Co i Ikast. Dermed sluttes en ring for Mogens Sejer Iversen, der oprindeligt er fra Ikast, men de seneste 18 år har boet i Århus.

Mogens Sejer Iversen har får ansvaret for salg, nye forretningsområder samt udvikling.

“Jeg glæder mig til at hente nye kunder og styrke båndene til dem, vi har i forvejen”, siger Mogens Sejer Iversen, der har en HD i industriel markedsføring og strategisk markedsføringsplanlægning fra Handelshøjskolen i Århus.

Mogens Sejer Iversen har bl.a. været nordisk salgsdirektør i softwarefirmaet Synkron og senest direktør for online communities hos JP/Politiken.

Jobbet som kontaktdirektør var ledigt, efter at Brian Vester tidligere på året rejste tilbage til Århus, hvor han forinden havde været hos Uncle. Nu er han hos Scanad Evolution Agency.

Kort efter Brian Vesters afgang fyrede IB&Cos ejere den adm. direktør – og tidligere formand for Dansk Annoncørforening – Lasse Altmann, men ledelses-tumulten har tilsyneladende ikke ændret ved bureauets udfordring – tværtimod er målsætningen blevet skærpet fra, at man vil være “blandt de bedste bureauer i Jylland i 2013” til nu “Jyllands bedste reklamebureau i 2013”.

“Udfordringen bliver at vise, hvad vi som Herning-Ikast baseret bureau er gode til, og hvordan vi adskiller os fra andre reklamebureauer. Vi har i det midtjyske en sund og innovativ måde at tænke forretning og købmandskab på, og det skal hjælpe os til at vinde nye markedsandele,” siger Mogens Sejer Iversen.

“Vi vil være Jyllands bedste reklamebureau i 2013” – Læs om IB&Co’s udfordring her:

http://www.ibco.dk/

Mød Mogens Sejer Iversen på linkedin:

http://www.linkedin.com/profile?viewProfile=&key=992294&authToken=G84H&authType=OPENLINK&locale=en_US&srchindex=1&pvs=ps&goback=%2Epsr_*1_mogens+sejer_*1_*1_*1_*1_*1_*1_*1_*1_Y_dk_1340_*1_*1_*2_*2_*2_Y_Y_*1_Relevance