Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk
Martin Brygmann i kampagnen 'Meget mere end bare Danmark'. Foto fra kampagnefilmen.

Hjaltelin Stahl er nomineret i 3 kategorier, mens Virtue har 1 nominering ved Influencer Marketing Awards.

HjaltelinStahl kan bryste sig af tre nomineringer ved den tre år gamle Influencer Marketing Awards.

Nomineringerne er givet til cases for henholdsvis Visit Denmark, Matilde Kakao samt tre kunder, der er gået sammen: Coop, Røde Kors og Statens Museum for Kunst. 

Også Virtue får en nominering ved influencer-awarden, nemlig for en kampagne for Malibu Rum.

Danske shortlistede:

Kategori: Best Brand Engagement Campaign

Kunde: Visit Denmark

Bureau: HjaltelinStahl
Case Bare Danmark

 

 

Kategori: Best Food & Drink Campaign

Kunde: Matilde Kakao

Bureau: HjaltelinStahl

Case: Aflyste fødselsdage

Kategori: Best Cause-Led Campaign

Kunde: Coop, Røde Kors og Statens Museum for Kunst

Bureau: HjaltelinStahl

Case: Berørt

Kategori: Best Food & Drink Campaign

Kunde: Malibu Rum

Bureau: Vice Virtue og Media Monks

Case: The coconutchallenge influencer campaign

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club