Integral fusionerer selskaber

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Samtidig bytter Casper Janns og Jesper Vilstup plads på direktør-posten.

Grundideen var sådan set meget naturlig. Hvis man vil kunne tiltrække folk, så kan det være en god ide at kunne tilbyde partnerskaber.

Integrals stiftere, Casper Janns og Jesper Vilstrup, har en filosofi om at integrere markedsføring og PR, men havde oprettet et selvstændigt PR-selskab for at kunne tilbyde partnerskabet.

Men den model har man nu forladt og fusioneret de to selskaber.

“Vi har dog ikke ændret vores måde at arbejde på. Vi ser fortsat PR som noget, der skal være salgsorienteret og tænkes sammen med markedsføringen. Nu er det så bare en afdeling i bureauet,” siger Casper Janns og fortsætter:

“Vi vil jo gerne stå for netop integration, og derfor kan det virke ulogisk at dele op i selskaber. Vores erfaring har været, at der skal være en større masse i de selvstændige selskaber, før det giver mening.”

Sideløbende med fusionen er der sket et direktørbytte. Jesper Vilstrup er udtrådt af direktionen og Casper Janns er indtrådt.

“Det handler dog mere om formaliteter end noget andet,” siger Casper Janns.

Ud over han og Jesper Vilstrup er kreativ direktør Niels Peter Ravn partner i bureauet.