Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

90.000 mail-pakker distribueres i fire lande via franchise-butikker.

B&O’s engelske DM-bureau, Snowball, står bag en stor international DM-kampagne for mærket.

Kampagnen går ud i England, Belgien, Holland og Luxembourg og består af en 10-siders mail, der distribueres via kundebaserne hos B&O’s franchisebutikker i landene.

Kampagnen omfatter en række nøgle-produkter – bl.a. det nye BeoTime ur.

Butikkerne har mulighed for at vælge blandt en række varianter med fokus på forskellige modeller, priser og kredittilbud.

“Gennem vores franchisemodel og mange produkter på tilbud er en intelligent brug af data parret med smukt kreativt arbejde essentielt. Det forstår Snowball til fulde”, siger Alison Bell, der er marketing og PR chef hos B&O.

Kilde: marketingdirectmag.co.uk

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club