Af FiG

Bureauet er som det eneste skandinaviske placeret på en liste over 40 bureauer, der udmærker sig inden social media marketing.

Den globale konsulentvirksomhed ’R3 Worldwide’ har med initiativet ’Social 40’ søgt at identificere 40 bureauer verden over, som udmærker sig indenfor social media marketing.

Det initiativ er blevet vel modtaget hos Patchwork, der som det eneste skandinaviske har fundet vej til listen.

Hensigten med listen er at hjælpe med at navigere i landskabet af social media bureauer.

I forbindelse med udvælgelsen har R3 gennemgået en række cases for at vurdere bureauernes strategiske og kreative kompetencer.

“Jeg er mest stolt af, at de vurderede cases er fra både Danmark, Sverige og Norge. Det giver mig en god tro på, at vi kan lykkes med vores ambitiøse planer om at blive en international spiller,’’ siger adm. dir. Martin Olesen, Patchwork.

Blandt de kundecases, som blev vurderet i forbindelse med udvælgelsen til listen, var en eventbaseret Instagram-kampagne for Doritos (PepsiCo) i Danmark, en multiplatformskampagne for Keso (Arla) i Sverige og en Event/PR kampagne for Battery Energy Drink (Carlsberg) i Norge.

Man kan se mere om ’Social 40’ her

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club