To danske bureauvindere ved The Drum Search Awards

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

De to danske bureauer, iProspect og s360, hentede en award ved The Drum Search Awards.

Ved The Drum Search Awards, der blev afholdt den 28. april, vandt iProspect sammen med GF Forsikring i kategorien SEO – Most Effective Use of Content med casen From silos to integrated performance with OneSearch. Desuden fik bureauet i samarbejde med sit engelske bureau æren ‘highly commended’ for casen Finding the Paid & Organic Equlibrium for Pandora i kategorien’ SEO & PPC Integrated’. Denne sidste case er nomineret i kategorien ROI ved Danish Digital Award.

I kategorien Music & Entertainment vandt s360 med casen Winning 2 mio. Annual Clicks Through Content  for Yousician. 

Der var i alt nomineret 132 cases, og der blev uddelt 26 vindere i de 27 kategorier samt givet seks special awards.

“Vi er virkelig stolte af, at vores stærke og langvarige partnerskab med GF Forsikring får denne internationale anerkendelse. De har udvist enormt mod i et meget konkurrencepræget marked, og deres villighed til at tænke helt ud af boksen og arbejde integreret med betalt og organisk Search har gennem flere år været særdeles frugtbart,” siger executive director i iProspect Danmark og ansvarlig for vindercasen fra GF Forsikring, Dennis Damgaard.

Han fortsætter:

”Med denne case har vi demonstreret, hvordan vi gennem egenudviklet teknologi og solidt håndværk kan skabe veldokumenterede og langsigtede forretningsresultater, som over tid giver et enormt afkast for vores kunder. Vi er meget glade og stolte af, at vi i tæt samarbejde med vores kunder sætter Danmark på det globale marketinglandkort og kan konkurrere mod nogle af verdens største annoncører og Performance Marketing bureauer.”

Både nominerede og vindere kan ses her.