Af Zandra Damsgaard zandra@bureaubiz.dk
Kilde: Adweek.

Italiensk slikkoncern har i Norden valgt IUM som mediabureau og Marvelous som content og social media-bureau.

Perfetti van Melle er måske ikke et navn, der vækker genklang hos mange på vore breddegrader, men den italienske virksomhed står bag slikmærkerne Mentos, Frisk, Chupa Chups og Fruittella.

Efter en nordisk pitchrunde har italienerne valgt IUM og søsterbureauet Marvelous som helholdsvis nordisk mediabureau og ditto content og social media-bureau.

“Gennem hele pitchrunden var vi imponererede over den strategiske indsigt og kreativitet, vi mødte fra alle deltagende bureauer,” lyder det ifølge en pressemeddelelse fra Perfetti van Melles nordiske marketingchef Francesc Serra.

Valget af IUM begrundes med blandt andet ”solid erfaring og en integration af kreativitet, offline, digital, customer journey og teknologi”.

Opgradér til BureaubizPro og bring dig og dine kollegaer i front med vigtig viden om bureaubranchen.

Med Bureaubiz Pro får du:

  • Bureaurapporten trykt og digitalt
  • BureauNyt
  • PersonNyt
  • Bureaubattle
  • Bureaukalenderen
  • Brancheanalyser
  • Udbudsvagten
  • Fuld adgang til Bureaubiz.dk
  • To årlige gå-hjem-møder
Køb nu

Kommentarer