Joof bliver til Brygmann

Emil Nørlund
emil@bureaubiz.dk

Synoptik skifter Hella Joof ud med Martin Brygmann i deres fremtidige kampagner. Brillekædens nye kampagne rammer næste mandag.

Efter en håndfuld år med Hella Joof som kampagne-ansigt, skifter Synoptik nu Joof ud med hendes tidligere Det Brune Punktum og Lex & Klatten-kollega, Martin Brygmann.

Det kunne man allerede ane, da Synoptik Danmark forleden postede en ‘behind-the scenes’-film på Facebook, fra en kommende kampagne, med Martin Brygmann på slap line.

Du kan finde filmen her, hvis du scroller en my ned.


Facebook opslag på Synoptik Danmarks Facebook side.

Marketingdirektør for Synoptik, Thomas Koefod, fortæller på en telefon , at der rigtignok er en ny Synoptik-kampagne på trapperne, og at det fortsat er Hjaltelin Stahl og Pegasus Productions, der står bag.

Hella Joof har været kampagne-ansigt for Synoptik siden 2015 .

Bureaubiz følger op på Brygmann-kampagnen, når der er nyt at bringe. Indtil da kan du muntre dig med Brygmann og Joof, i selskab med Paprika Steen og Peter Frodin, i denne lille perle fra Lex & Klatten dagene: