Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

En udskiftning i bestyrelsen sigter mod at give sparring på bureauets digitale udvikling.

Nørgård Mikkelsen har gennemført en udskiftning i bestyrelsen. Ud er gået Rune Pedersen og ind er kommet Henrik Busch.

Han er kendt som direktør for internet-portalen, Jubii, og heri ligger forklaringen på rokaden i bestyrelsen.

“Indsættelsen af Henrik Busch i bestyrelsen afspejler et ønske om at have en stærk markedsorienteret digital ekspert i bestyrelsen som kan yde med- og modspil i udrulningen af vore planer på området”, siger adm. dir. Erik Laumand.

Nørgård Mikkelsen satser meget på at bygge en digital omsætning op, og man satser på usability, trafikskabelse og håndteringen af dialogen, mens det mere tekniske håndteres af en person med forstand på at købe den slags ind.

Senest har Nørgård Mikkelsen landet digitale opgaver for Wupti.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club