Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Henrik Busch har desuden en fortid hos mediabureauet IUM

Internetportalen Jubii har udpeget en ny direktør. Det bliver Henrik Busch (37), der kommer fra en stilling som nordisk direktør hos GoViral. Henrik Busch tiltræder d. 9. marts.

Direktørskiftet kommer oven på, at portalen er blevet overtaget af en kreds af ejere omfattende bl.a. den hidtidige direktør, Peter Lundsgaard. Han siger:

“Jeg har stået i spidsen for Jubii i fem år, og det har været både spændende og udfordrende. Nu har vi en helt ny situation, hvor jeg selv er blandt ejerne af virksomheden, og det er det rigtige tidspunkt at lade nye kræfter komme til”.

Henrik Busch vil ikke endnu løfte sløret for alle detaljer i Jubiis nye strategi, men lover, at portalen får en længe tiltrængt revitalisering:

“Det er ikke nogen hemmelighed, at Jubii i Danmark ikke havde meget plads til at manøvrere, da selskabet var en del af Lycos Europe. Nu er vi et selvstændigt selskab, som er i stand til at rykke hurtigt i forhold til markedet,” siger Henrik Busch.

Før Henrik Busch drog til GoViral, var han business development director i mediebureauet Initiative Universal Media.

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club