I december sidste år havde Postnord direkte kontakt med 972 mennesker på de sociale medier.
Havde de brugt Postnord i stedet for Facebook, ville det have kostet 7.776 kroner i porto. Samtidig ville deres SoMe-respons, “Typically replies within a day”, falde til 5 hverdage. I disse sparetider kan det derfor virke logisk, at Postnord udliciterer deres kerneydelse til Facebook. Har man lige fået 1.400.000.000 kr. i statsstøtte, kan man jo så overveje at se bort fra omkostningerne og sende sine Facebook-posts med pakkeposten. Så vil de være fremme allerede efter to dage. Også selvom det er store kasser fra Litauen. Og når man taler om kasser fra Litauen, kommer man ikke uden om Linse Kessler. Linse er ligesom 11.012 andre meget glad for LuxusKirurgi.eu. Til forskel fra Prinsesse Marie. Ifølge kongehuset kom hun nemlig ikke hjem fra Litauen med nye kasser.
Big Data, Small Data, subjektive analyser, buzz-words og anekdoter i et lune fuldt sammensurium bragt til dig af Orbit Red og INNX.
Data fra INNX Social