Efter sigende er der tre G-strenge på en harpe til forskel fra en lut, hvor strengene sidder i par.
Det er dog ikke dem, Illum taler om, når de poster om lingeri – og det gør de ofte. For ofte måske.
For selvom Illum poster undertøjsbilleder 3 gange oftere end Magasin gør det i december, så trækker Magasin alligevel 19 gange så mange interaktioner på deres lingeri-posts. Og det på trods af, at Magasin kun har dobbelt så mange følgere som Illum.
Selvom det så sort ud for Illum i december sidste år, ser det ud til, at Illum har løst deres like-problem: desperate measures er taget i brug og ved at tagge modellen med #hankypanky, sniger de sig op på hele 116 likes. Om målgruppen så er den rette, vides ikke. Men vi ved, at Traktorjuristen synes om det, han ser, og at Lukman har sendt en privat besked.
Magasin har skam også sporadisk succes. Med 20% rabat på Royal Copenhagen kommer der gang i interaktionerne, hvilket tydeligt viser, at deres målgruppe hellere vil have en skål i porcelæn end en B-skål.
Big Data, Small Data, subjektive analyser, buzz-words og anekdoter i et lune fuldt sammensurium bragt til dig af Orbit Red og INNX. Data fra INNX Social