Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Selskabets tidligere bureau gik konkurs, og nu har man valgt en ny partner - i første omgang med mere fokus på strategisk rådgivning.

Da Reklamebureauet Os gik konkurs i september, mistede K-Salat sit bureau. siden har man klaret sig med hjælp fra forskellige bureauer – heriblandt Os-partnerne Nicoline Olesen og Flemming Møldrup.

Nu træder så et af Danmarks store bureauer i stedet ind på scenen i form af Hjaltelin Stahl Gruppen, der har vundet en konkurrence mod to andre bureauer.

“Vi har brugt den mellemliggende tid på at overveje, hvordan vi skulle indrette os fremadrettet, og vores beslutning har været, at vi ønskede et bureausamarbejde, der kan holde på den lange bane. I første omgang har vi fokus på en strategisk proces, men herefter skal vi have et bureau, der både kan hjælpe os med overordnet kampagneudvikling og mindre taktiske tiltag,” siger Nicky Berg, der er marketing manager hos Rieber & søn, som står bag K-Salat.

Firmaet står også bag Bähncke, hvor man samarbejder med &Co.

Nicky Berg lægger da også vægt på kreativitet, og det har indvirket på valget af Hjaltelin, Stahl Gruppen.

“Hjaltelin Stahl har bevist, at de har særlige kreative kompetencer, som har skabt flotte resultater for andre kunder. Det forventer vi, at de også vil gøre sammen med os,” siger Nicky Berg.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club