KEA skifter bureau

Tomas
Gorrissen

Fra &Co til Liquidminds. I foråret fik Københavns Erhvervsakademi ny marketing manager og efterfølgende ny marketingstrategi – og en pitch …

Efter en pitch har Københavns Erhvervsakademi (KEA) valgt Liquidminds som ny partner. Resultatet af det nye samarbejde kan allerede ses i løbet af efteråret 2016.

Helle Hauch Fenger tiltrådte som marketing manager hos KEA i foråret og forklarer afsættet for pitchen:

”KEA har eksisteret som selvstændig institution i forholdsvis få år og vokset så meget, at vi bare har taget studerende ind. Det kaldte på en ændret retning i marketingstrategien, hvor de studerende er i centrum. Oplægget var bl.a. i højere grad at kommunikere værdier – både de studerendes og vores.”

Valget af Liquidminds bliver af Helle Hauch Fenger begrundet således:

”Liquidminds demonstrerede et højt kreativt niveau og leverede en stærk strategisk afsæt til en langtidsholdbar kommunikations-platform. Vi glæder os til samarbejdet med et bureau, som forstår at inddrage målgrupperne – og møde dem, dér hvor de er. Sammen skal vi løfte kendskabet til KEA, der på mange parametre er et uddannelsessted som ingen andre.”

Liquidminds markerer samtidig et skift, idet &Co hidtil har været KEAs bureau og også var blandt de tre bureauer, der deltog i konkurrencen.

Hos Liquidminds kalder stifter og direktør Vibeke Nannerup KEA for en enestående uddannelsesinstitution.

”De har en unik tilgang til at at forene design og teknologi – og en gennemført grundtanke om at være bedst til at forene teori med praksis. Vi er overbeviste om, at KEA har nøglerne til fremtidens uddannelser – og vi glæder os til at bygge bro mellem KEA og morgendagens kreative og innovative studerende.