Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Årets e-handelspris fortsætter med sin bureaukategori og uddeler desuden en pris inden for oplevelsesøkonomi.

Der plejer at ske en større udskiftning af kategorier, når FDIH afholder sin årlige uddeling af e-handelspriser.

I år er der dog kun én udskiftning, og det er brancheprisen, som ændrer sig hvert år. Sidste år var brancheprisen inden for Livsstil. I år bliver det inden for Oplevelsesøkonomi.

Når der ellers ikke er nogle ændringer, betyder det også, at den kategori, der blev introduceret sidste år – og som var målrettet webbureauer – stadig er på listen over de e-handelspriser, der uddeles.

Kategorien hedder: ”Bedste e-handelscase – webbureau og andre leverandører”, og sidste år var der 15 bureauer/leverandører, der stillede op i kategorien.

In2media og Trifork løb med prisen sidste år for deres MobilePay-løsning for Danske Bank.

Hvis man ønsker at få muligheden for at vinde en e-handelspris inden for en eller flere af nedenstående kategorier, skal man tilmelde sig her inden den 25.marts

E-handelsprisen 2015 overrækkes torsdag den 21. maj i Tivoli Hotel. Sidste år deltog 600 personer i prisfesten.

Kategorierne til dette års e-handelspris er:

  1. Bedste B2C-virksomhed – online omsætning over 30 mio. kr.
  2. Bedste B2C-virksomhed – online omsætning under 30 mio. kr.
  3. Bedste B2B-virksomhed
  4.  Bedste nye e-handelsvirksomhed
  5. Bedste omni-channel-virksomhed
  6. Bedste mobile e-handelsløsning
  7. Bedste cross border-virksomhed
  8. Bedste re-design af webshop
  9. Bedste e-handelscase – webbureau og andre leverandører
  10. Brancheprisen 2015: Oplevelsesøkonomien
  11. Brugernes Favorit
  12. E-handelsprisen Guld

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club