Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Reklamebureauet hvirvlet ind i skandalen om en marketingchef i Ernst & Young, der har modtaget dyre gaver.

Jyllands-Posten har rullet en sag op, hvor en marketingchef i revisionsfirmaet, Ernst & Young, er blevet bortvist, fordi han har modtaget dyre gaver.

I dag fortæller avisen så, at reklamebureauet Outbox er hvirvlet ind i skandalen. Bureauet er gået konkurs, men kurator har indgivet en politianmeldelse, fordi bureauet tilsyneladende har givet dyre gaver til marketingchefen.

Bag Outbox stod Michael Clausen og Anders Larsen. Sidstnævnte er gået til et job som kreativ dir. i Think PR, mens Mchael Clausen har startet et nyt bureau, Underline.

Jyllands-Posten nævner Outbox’ arbejde for Ernst & Young i forbindelse med kåringen af IT Factory som årets IT-virksomhed. I beretningen for Outbox I beretningen fremhæves investeringer i hjemmesiderne Intorunning.com og Rock*N*Roll Magazine som årsagerne til det dårlige resultat.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club